Saturday 23 September 2017

Ak-47 Undervikare Optioner


Här är CAA-adaptern som jag nämnde på en riffel. Jag skulle verkligen uppskatta att du rapporterar tillbaka när du får det till intervallet, det ser ganska bra ut. Så, hur mycket för undermappen. Problemet jag har är jag inte säkert vet Vem som faktiskt gjorde geväret Säljaren berättade för mig en sak, det företaget sa till mig att de inte gjorde det. Det finns inga märkningsmärken på pistolen. Det finns inga märkningsmärken på pistolen, såvida inte en person gjort mottagaren själv, måste det finnas någon form av Märkning på mottagaren Är mottagaren inte den främre trunnionen serienummerad. Enbart en individ gjorde mottagaren själv, det måste finnas någon form av märkning på mottagaren. Är mottagaren inte den främre trunnionen serienumrerade. Den mala UF mottagaren förmodligen av CNC-krigare. Frontänden har en kombinationsgasblåsersyn, så det är sannolikt en anpassad konstruktion som någon har ändrat konfigurationen på. Det mala UF-mottagaren förmodligen av CNC-krigare. Frontänden har en kombinationsgasblåsersyn, så det Är sannolikt en anpassad bygga som som Eone har ändrat konfigurationen på. Jag tror att det kan vara lite förvirring Bilden är inte av OP s-geväret. Det var ett exempel på en lageradapter på ett gevär som jag byggt. Men du rensar, CNCW Yugo UF-mottagare. Jag tror det Kan vara lite förvirring Bilden är inte av OP s-geväret Det var ett exempel på en lageradapter på ett gevär som jag byggde Men du rensar, CNCW Yugo UF-mottagare. Mitt gevär är stämplat Det har ett serienummer för delkitet Som användes Det har ett serienummer och addy för Nodak Spud-mottagaren som användes, men inga byggare märker, Om inte Nodak Spud bygger rifler. Jag försökte undermappen Det var inte min kopp te Jag blev trött på att pissa med den och sålde den För lite vinst räddade jag senare till min 100-serie sidomapp Alla fördelar med en poly fast lager och alla fördelar med att kunna lägga upp. Sälj och få vad du vill Det är mitt råd. Stanna från min iPhone med hjälp av Tapatalk. Mitt gevär är stämplat. Det har ett serienummer för delkitet som använts. Det har som Varultal och addy för Nodak Spud-mottagaren som användes, men inga byggare märker, Om inte Nodak Spud bygger rifler. Och sedan går geväret med serienummeret på Nodak som är skjutvapendelen Om det inte finns några fatmarkeringar eller bevismärken, Då antar jag att det är troligt att det är ett amerikanskt fat. Mitt gevär är stämplat. Det har ett serienummer för det partsats som användes. Det har ett serienummer och addy för Nodak Spud-mottagaren som användes, men inga byggare markerar, om inte Nodak Spud bygger gevär NoDak Spud bygger inte på annat än att testa Eftersom det inte finns något annat tillverkarmärke på mottagaren, så är det 99 som en person byggt det. Och sedan går geväret med serienummeret på Nodak som är skjutvapen Del Om det inte finns några fatmarkeringar eller bevismärken, så antar jag att det är troligt en amerikansk tillverkad fat. Trunnion Show Circle 11 1981, kammaren är definitivt kromlinjad Delar nummer matchar, så jag antar att det är det ursprungliga polska fatet Don t Vill verkligen ta bort skenan för att hitta pr Oom markeringar. Trunnion Show Circle 11 1981, kammaren är definitivt kromfodrad Delar siffror matchar, så jag antar att det är den ursprungliga polska trumman Don t vill verkligen ta bort skenan för att hitta bevismärken. Okej, jag förstår jag har Ingen nyfikenhet om det, bara trodde du försökte kontrollera sin stamtavla Lycka till med dig, jag hoppas att du når en lösning som du är glad med. Okej, jag förstår att jag inte har någon nyfikenhet om det, trodde du att du försökte Lyssna på din stamtavla Lycka till med dig, jag hoppas du når en lösning du är glad med. Ja, tack. Jag tror att jag någonsin kommer att ta reda på vem som faktiskt sätter den ihop, utan att någon form av beslutsfattare markerar att gå vidare. VBulletin Version 4 2 3 Copyright 2017 vBulletin Solutions, Inc Alla rättigheter förbehållna. Atlantiska skjutvapen AR15 Trunion Kits är klassade NRA Mycket bra eller bättre, kan visa användning, demillmärken eller rost. Inte inkludera fat eller mottagare kan skickas direkt till dig nej FFL eller återförsäljare som behövs. De till v Ast skillnader i tillverkning specs toleranser av överskott AK plattforms kit, kan vi inte garantera någon specifik storlek del ex trunnions etc med kits. Surplus Pistol grepp färg och villkor kan variera. Surplus lager Set villkor kan Vary. Bolt och bärare kan målas svart eller Polerad metall i satsen som skickas till dig Det här är militära kit och det finns inget val av bultfinish. Små delar som stift, nitar, väljare stoppar små fjädrar kan eller kanske inte inkluderas. Kits inkluderar inte en fat eller mottagare men , Kommer att innehålla alla andra stora delar. Kits kan ha Cosmoline från militär lagring och behöver rengöring. Dessa kit demilitariseras från verkliga arbetspistoler och kan visa demilleringsmarkeringar. Bildspecifikationer kan variera något från kit till kit inklusive trunnion size. Kits kan kräva Extra passande ex knurling, överstorlek stift installation, mindre svetsning etc för att slutföra din build. We kan inte garantera att några delar passar på grund av de inneboende variablerna som är associerade med AK plattan Formkit. Kits bör monteras av en skicklig byggare med kunskap om Kalashnikov-linjen och byggnadspraxis. Det finns inga avkastningar på reservdelar för några orsaker. Men om du har ett legitimt problem med ditt kit vill vi gärna hjälpa dig. Är ditt ansvar att vara bekant och aktuell med dina lokala vapenlagar innan du lägger ordern Var god kontakta oss via e-mail. Frågor. AK-47 Milled Receiver Stock Options. I letar efter att uppgradera det ursprungliga lageret på min Arsenal SAM7R It Är för kort och den plåta plastplattan är mindre än bekväm. Jag skulle vilja ta en av två rutter.1 Byt ut med ett längre fast lager med en godtagbar gummiskyttdump. Eventuella förslag i denna kategori.2 Installera en buffertröradapter och Magpul CTR-lager De enda alternativen jag har hittat är ACE-blocket som jag tror att båda tangerna tas bort, en Tapco och en CAA ATKM-röradapter som kräver att endast den lägre tangen tas bort. CAA verkar vara det bästa alternativet, men Jag har inte hittat för många inlägg av människor som faktiskt använder det Är det något bra jag brukar associera CAA-saker med skräp. Finns det någon annan lösning jag saknar. Kongressen ska inte laga någon lag som respekterar en etablering av religion eller förbjuda den fria utövandet av den eller förkorta yttrandefriheten eller pressen eller folks rätt att fredligt samlas och att begära regeringen för att klara av klagomål. En väl reglerad milis som är nödvändig för säkerheten för en fri stat, Folkets rätt att behålla och bära vapen, ska inte brytas. Ursprungligen postat av Absolute. I befinner mig i samma båt, hatar lageret på min SAM7R Really don T vill permanent ändra en tang för att byta den. Låt mig veta om du hittar en bra lösning och jag kommer att göra detsamma jag föredrar att stanna med en fast lager om jag kan få en som passar ordentligt Magpul Är du Lyssnade Avtalat Har du tittat på att se om den lägre tangen är nitar Jag har inte haft en chans, men om det är, skulle jag inte tänka på att ta bort det eftersom det inte är en ny man som inte är involverad. Ursprungligen postat av Hellrazr78.Maybe något från dessa Killar. Jag hade tittat på dem. Hoppade att sluta med en polymer som satts upp, eftersom jag kommer att sätta underarmen upp för en optik. Ursprungligen postat av ObsceneJesster. Är det obekväma under recoil eller när du bara håller det där. Anledningen Jag frågar är att jag tror att samma lager är på min SGL-21 och jag kan knappt ev Och känner sig recoil Har din SAM7R en korsning av AK-74-stilen Det gör ett helvete av ett jobb som slår ner rekylen till ungefär samma som en AR. Recoil Det är en hård platic buttplatta och jag bryr mig inte om det Oavsett, Lagret är 1-1 2 för kort eller så. Ursprungligen postat av ObsceneJesster. Personligen håller jag mig borta från de justerbara lagerfästena En AK var designad för ett fast lager och de ser dumma sportiga AR-lager, IMO. Allows LOP Justering och med CTR-lageret, är droppe vid kam lätt modifierad för korrekt kindsvetsfunktionsform. Kongressen ska inte laga någon lag som respekterar en etablering av religion eller förbjuda den fria utövandet av den eller förkorta yttrandefriheten eller pressen eller folks rätt att fredligt samlas och att begära regeringen för att klara av klagomål. En väl reglerad milis som är nödvändig för säkerheten för en fri stat, folks rätt att behålla och bära vapen, ska inte brytas.

No comments:

Post a Comment